marți, 19 februarie 2013

Identificând swingeri la o petrecere vanilla



Dragă Mariella,

(dacă n-ați citit niciodată cuvintele înțelepte – și devastator de ironice – ale Mariellei Frostrup, Observer’s agony aunt, puteți recupera aici)

Dilema Acum câteva weekenduri, mi-am făcut curaj să merg cu Dr. Fridolin la ziua unei amice de-a lui. De obicei, autista din mine găsește o scuză pentru a se eschiva și a rămîne acasă, cu cărțile din teancul de citit și cu window shoppingul online. În pană de inspirație, am încercat să nu-mi imaginez un scenariu la întrebarea ”cât de rău poate fi?”, mi-am ocupat locul pe bancheta din spate a taxiului și am descins în plin Centru Vechi. N-a fost rău. Din multe motive. Unul dintre ele: la vreun sfert de oră după ce am ajuns, am început să mă gândesc că cel mai slab tip de la petrecere și soția lui gorgeous sunt swingeri (Dr. Fridolin a pus paie pe foc spunându-mi că a văzut, poate, un profil care le semăna pe unul dintre site-urile pe care avem și noi cont, ceea ce s-a dovedit, în cele din urmă, neadevărat). Dar dacă intuiția mea dădea greș? Cum puteam să aflu dacă sunt sau nu swingeri, without making a total ass of myself?

Un ipotetic răspuns de la Mariella Comunicarea între sexe a fost mereu un teren minat. Am văzut atâtea cazuri de semnale interpretate greșit, încât, înainte să ni se spună că bărbații sunt de pe Marte, iar femeile de pe Venus, m-am întrebat dacă n-am aterizat de pe planete diferite. Propriile mele ritualuri de dating din tinerețe erau așa de complicate, că procesul de pace din Irlanda de Nord părea, prin comparație, floare la ureche. Și deși n-am experiență în swing, îmi imaginez că povestea cu pietrele albe amplasate în grădina casei, ca indiciu pentru faptul că locuitorii sunt swingeri, e doar o legendă urbană pentru că, altminteri, niște milioane de oameni din toată lumea își recunosc în aceste momente, fără să știe, non-monogamia sexuală.

Realitatea The skinny guy & his gorgeous wife nu mai sunt activi în lifestyle de vreo doi ani. Am aflat asta după ce și eu, și Dr. Fridolin ne-am asumat riscul unei situații penibile. Dar și dacă n-am fi primit o confirmare verbală, aș fi rămas convinsă că am identificat, prin mesaje nonverbale, un cuplu de swingeri la o petrecere vanilla. Pentru că niciodată până acum n-am întâlnit un tip care, în timp ce soția lui e alături, să privească ultrainsistent o femeie, fără nici o grijă de a ascunde asta, over and over în decursul serii, tot mai fățiș și tot mai incitant. Pentru că multe dintre tipele din lifestyle au, mi se pare, o atitudine natural sexy – they can steal the show chiar dacă nu sunt cele mai frumoase sau cele mai tinere făpturi din încăpere, chiar dacă au acasă un copil foarte mic (iar celelalte mame sunt în etapa în care se plâng că n-au mai ieșit în lume de când Centrul Vechi avea doar zece cârciumi), chiar dacă n-au un scop pentru care să se străduiască să fie sexy. Pentru că swingul îi face pe mulți – inclusiv pe noi – să îndrăznească mai mult, să le pese mai tare de cum arată, să flirteze mai des. Just for the fun of it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu