vineri, 1 martie 2013

O conversație (aproape) imaginară

Sursa foto http://www.anneofcarversville.com/sensuality/2012/1/29/are-stay-at-home-moms-majority-of-cheaters-on-ashley-madison.html


El: De asta suntem aici, ca să nu ajungem să ne-o tragem cu secretara.

(Eram într-un bar, într-o seară de sâmbătă, El cu soția, Eu cu Dr. Fridolin, la prima întâlnire față în față după vreo două săptămâni de chatting destul de agreabil pe mess.)

Eu: Not really. Adică noi nu facem asta pentru că mi-ar fi teamă că Dr. Fridolin și-o va trage cu secretara. Sau eu cu secretarul...

El: Nu ți-e teamă?

Eu: Nu mai tare decât de posibilitatea ca la un moment dat fiecare dintre noi să vrea s-o apuce într-o altă direcție în viață.

El: Păi da, dar în privința asta nu prea ai ce face. În privința înșelatului ai....

Eu: Să faci swing?!

El: De ce nu?

Eu: Swing profilactic?!

El: Spune-i cum vrei.

Eu: Faci swing și te imunizezi contra riscului de a călca strâmb?

El: Așa ceva.

Eu: I se spune lifestyle, nu doctorie.

El: Tuturor ni se întâmplă, mai devreme sau mai târziu, să ni se scurgă ochii după vreo colegă de serviciu.

Eu: Și probabil ești mai relaxat în chestiunea asta dacă ești swinger. La fel și soția ta, atîta vreme cît nu e vorba despre înșelat, ci despre fantezii recunoscute. Dar ăsta e un efect al swingului, nu un argument pro.

El: Poate fi un argument, dacă ții la căsnicie.


:|

(Atunci am știut că seara se va încheia repede. Despre motivele noastre pentru a face swing puteți citi aici.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu