joi, 7 martie 2013

Swing, gemete și respirații...

!orGasm

Când faci sex ani de zile cu cineva ajungi să cunoști semnificația oricărei reacții, a oricărui geamăt și a oricărei mișcări. E ca drumul ălă pe care îl străbați zilnic cu mașina și-l știi și cu ochii închiși. Evident, ca să nu te plictisești, variezi, te abați pe câte o rută ocolitoare sau pur și simplu știi unde e cazul să accelerezi atunci când te grăbești. Însă știi toate variantele de a ajunge din punctul A în punctul B, cu alte cuvinte, de la preludiu la orgasm. Și nu e rău deloc, să fim bine înțeleși. Nu există riscul să te rătăcești, să ratezi destinația - sau - să nu fim ipocriți - măcar știi că ai ratat-o atunci când se întâmplă să o ratezi.

Ce se întâmplă când faci swing? Păi e fix ca atunci când ești într-un oraș nou. Da, știi să conduci, ești bun la asta, conduci de zeci de ani. Știi și unde trebuie să ajungi. Să alegi cea mai bună rută e partea cea mai complicată. Și intervin dilemele? Conduci în stilul tău, așa cum faci acasă? Încerci să te lași condus de semne noului oraș? Complicat.

Evident, sexul cu altcineva e ceva nou, nu poate fi decât intens și proaspăt. Noutatea din swing vine însă la pachet nu doar cu plăcerile, ci și cu neajunsurile teritoriilor noi, neexplorate de tine. Iar oamenii sunt teribil de diferiți și comunică în intim în forme extrem de variate, așa că sexul în swing până la a fi plăcere e și provocare (sau tocmai de aceea e o altă formă de plăcere, pentru că presupune un plus de provocare).

Sunt mai degrabă tăcut atunci când fac sex. Excitarea, faptul că ceva îmi place nu le exprim verbal sau prin gemete sonore, ci oarecum discret prin ritmul respirației și amplitudinea ei. Albertina știe asta și traduce perfect semnele atunci când facem sex. Uneori însă, făcând sex cu altcineva am avut surpriza să-mi văd partenera de swing oprindu-se în mijlocul unei felații sau încremenind speriată după o mușcătură sau zgârietură, crezând, doar auzindu-mi ritmul respirației, că face ceva total în neregulă. Aproape de fiecare dată am simțit-o pe Albertina alături cum abia își stăpânește chicotitul și mi-o imaginam pe cale să-i explice celeilalte tipe: „Nu, e doar semn că-i place, continuă”.

În schimb, Albertina geme când facem sex. Sonor. Nu într-atât cât să o audă vecinii, dar geme. Și o face într-un fel al ei, unic, care pe mine mă scoate din minți de plăcere. Într-o altă noapte de swing, când gemetele Albertinei tot mai precipitate îmi dădeau de înțeles că se apropie de un orgasm extrem de intens alături de celălalt tip, mă trezesc că partenera lui, aflată în brațele mele, mă întreabă îngrijorată dacă Albertina e bine sau el îi face ceva neplăcut. I-am răspuns că e mai mult decât bine. Atunci mi-am dat seama dintr-o dată de faptul că doar eu și Albertina puteam resimți adevărata intensitate a ceea ce ea trăia.

Și, oricât ar părea de ciudat, aceste bâjbâieli printre gemete și respirații sunt parte din farmecul swingului. La final, dimineață, constați nu doar că ai mai adăuga ceva la „dicționarul” care te ajută să comunici cu alți oameni, dar îți dai seamă că ești din nou atent la tot ce înseamnă „drumul” tău obișnuit către casă.

Un comentariu: